OBRANA I ZAŠTITA OD GLUPOSTI

srijeda, 13.10.2010.

KREMA ZA SVE - jedina krema od koje hemeroidi dobiju hemoroide

U ovo recesijsko doba gdje svi više manje hodaju gologuzi i bez para...moram priznat da nikad bolje nisam živio. Oni koji me duže poznaju znaju da sam ja kralj KREME ZA SVE. O toj kremi više manje znate sve a njena proizvodnja nikad nije bila jača. Učinkovitost moje KREME ZA SVE je potvrdila čak i svjetska zdravstvena organizacija. Dobitnik sam nekoliko svjetskih i domaćih priznanja. U početku se proizvodnja bazirala na 3-4 kreme na dan...a danas imam suvremeni pogon za proizvodnju KREME ZA SVE koji radi u 3 smjene i u jednom danu proizvodimo oko 12-13 krema. Sve se proda i tržište zapravo traži povećanje proizvodnje ali ja i moj uži menadžment smo odlučili da zadržimo kvalitetu....jer opće poznato je da masovna proizvodnja uništava kvalitetu. Tako sam jučer došao sa poslovnog sastanka iz mađarske i otvorim mail kad tamo opet mail box zatrpan sa vašim pozitivnim kritikama o KREMI ZA SVE. Kako na ovom svom blogu periodički donosim vaše dojmove o KREMI ZA SVE tako ću i ovaj put....dakle ovo je samo 1% pristiglih mailova koji hvale KREMU ZA SVE

"Neki dan mi je umro suprug u 98 godini života. Sahranila sam ga i prebacila svu njegovu imovinu na sebe. Sad sam bogata i super mi je. Nego da vas pitam - bil đubre i dan danas bilo živo da se mazao KREMOM ZA SVE?"
Sretenka 38 god., Pitomača

"U kuhinji mi curi voda iz zida i to gore pri plafonu. Suprug je jučer kupio kantu od 48 kila KREME ZA SVE i namazao mjesto od kud curi. Sad nam voda više ne curi al nam curi ta vaša KREMA ZA SVE. Jel to tako treba biti?"
Ljubica 33 god. Križevci

"Neki dan ja u sobu kad mi na ženi najbolji prijatelj. Ja u ormar po pušku kad nema puške. Ja se okrenem kad on gol i drži pušku uperenu u mene. Ja se brže bolje namažem KREMOM ZA SVE...i neznam...poslije sam ja pred ženom vodio ljubav sa prijateljem a pušku smo dali njoj da je pridrži. Jel to normalno?"
Ivan 44 god. Kukuletovica

"Jučer mi je po 8-mi put ove godine trebala biti plaća a nije. Gazda stalno viče da nema para. Sjedim u kuhinji namazan KREMOM ZA SVE. Osjećaj je fantastičan. Imam halucinacije da je plaća redovita i da mi gazda puši kitu. Hvala Krule!"
Milan 29 god Ličko Lešće

"Imam pekinezera za kućnog ljubimca. Jeba majku svoju što nije neki dan upa u ono praktično pakiranje od 12 kila KREME ZA SVE i eno ga sad u špajzi među pekmezom i viče da je pekmezer?! - Ma jel to normalno il da ja vratim kremu?"
Psoljubka 62 god Umag

"Prije izlaska u kazalište sa ženom, namazao sam se KREMOM ZA SVE. U sred 2 čina predstave "GLEMBAJEVI" ja sam se digao, razdrljio košulju, uzeo harmoniku i počeo pjevati najnovije turbo folk uradke. Jel to normalno il je greška u GLEMBAJEVIMA?!!"
Mile 33 god. Gospić

"Svako jutro ali baš svako se pomolim Bogu. Od kako sam se namazao KREMOM ZA SVE, čini mi se da se Bog moli meni!"
Zlatko 44 god. Podkilavac

"Jučer sam avionom prašio njive pesticidima. Dođem doma. Istuširam se. Namažem se KREMOM ZA SVE. I evo sad prašim ženu spermicidima. Jel to normalno il bi i nju trebao pesticidima?"
Ludvig 54 god. Đakovo

"Svako jutro već 40 godina ja nastojim da svako jutro u tih 40 godina bude ono nešto po čemu su svaka jutra ista kao što je proletilo tih 40 godina čija sam jutra nastojao da svih 40 godina budu ista. Hoće li biti isto kad se namažem KREMOM ZA SVE?"
Jankomirko 50 god. Zagreb

"Neki dan me žena u 10 sati navečer dočekala na kućnom pragu sa GDJE SI PIČKATI MATERINA? KOD ONE KURVETINE?...Danas sam se namazao KREMOM ZA SVE i isto sam kod kurvetine kao i jučer - hoće li me žena dočekati istim riječima?!"
Varam 38 god. Brinje

KVALITETA JE NAŠE DRUGO IME
"Djelatnici pogona za proizvodnju KREME ZA SVE!"





13.10.2010. u 15:40 • 40 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< listopad, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Obrana i zaštita od gluposti